Leegstandsbeheer

Leegstandsbeheer levert vaak problemen op. Als u als vastgoedeigenaar een (groot) aantal panden verhuurt, krijgt u ook te maken met administratieve handelingen in een periode waarin de panden leeg staan. Zo moet u leegstaande panden aanmelden bij een energieleverancier en bij verhuur of verkoop moet u het pand weer afmelden. Bij dit proces zijn verschillende mensen en afdelingen betrokken, waardoor de gegevensoverdracht vaak problemen oplevert en er vaak fouten worden gemaakt.
Ook is de financiële afwikkeling van de energienota’s lastig, omdat controle op de nota’s moeilijk is en vaak is het wenselijk de nota’s op te splitsen in deelnota’s per vastgoedeigenaar.

Leegstandtool

Om het Leegstandsbeheer makkelijker, efficiënter en overzichtelijker te maken heeft Enprest een tool ontwikkeld in de vorm van een applicatie op de telefoon of tablet. Deze tool heeft 3 grote voordelen:

  • Direct aan- en afmelden bij de energieleverancier (dus altijd een real-time overzicht zonder dat de gegevens via vele wegen uiteindelijk in het systeem komen)
  • Efficiënte financiële afwikkeling.
  • Mogelijkheid om data te analyseren.

Meer informatie?

Denkt u dat de tool voor leegstandsbeheer ook iets voor u is? Of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.